24.03.2014Autor:

Dołącz do rewolucji w modzie!

1_FRD_campaign_email_thumbnailWielkimi krokami zbliża się 24 kwietnia, czyli dzień pierwszej rocznicy katastrofy budynku Rana Plaza w Bangladeszu, szyjącej ubrania m.in. dla polskiej firmy LPP, podczas której zginęło 1130 pracowników fabryki. W związku z tym już dziś na miesiąc przed światowym dniem Fashion Revolution Day upamiętniającym tą katastrofę, zachęcamy Was do włączenia się do kampanii i dowiedzenia się kto szyje nasze ubrania!

Co możesz zrobić?

Photographer: Keiron O'Connor, Model: Eveline at Supa Model Management, Shirt: Arthur and Henry, Pullover: From Somewhere, Trousers: People Tree, Sunglasses: General eyewear, Stylist: Stevie Westgarth, Make-up: Jo Frost, Hair: Eliot Bsilla

Photographer: Keiron O’Connor, Model: Eveline at Supa Model Management, Shirt: Arthur and Henry, Pullover: From Somewhere, Trousers: People Tree, Sunglasses: General eyewear, Stylist: Stevie Westgarth, Make-up: Jo Frost, Hair: Eliot Bsilla

  1. załóż ulubione ubranie na lewą stronę na znak, iż szukasz informacji o miejscu jego produkcji
  2. zrób sobie zdjęcie i już dziś opublikuj je na fanpage’u  Fashion Revolution Poland wraz z informacją o marce ubrania i znacznikiem #insideout
  3. lub prześlij zdjęcie do nas na projekt@altmoda.pl, a my w Twoim imieniu dowiemy się, w jakich warunkach zostało wyprodukowane Twoje ubranie (nie zapomnij dopisać nazwy marki ubrania oraz zgody na opublikowanie swojego zdjęcia na social media)!

 

Projektanci, blogerzy, studenci i wszyscy ci, którzy wspierają pozytywną rewolucję w branży modowej- dołączcie do nas już teraz! Czekamy!

Więcej na ten temat dowiesz się na stronie Fashion Revolution Day i na fanpage’u na FB.

[sharethis]

Komentarze

  1. Janek pisze:

    Wszyscy! Koniecznie! Pokażmy wreszcie, że Polacy też potrafią demonstrować swoje zdanie

Komentowanie zamknięte.

Opis projektu Altmoda

Idea

Projekt „Aktywni obywatele na rzecz odpowiedzialnej mody” jest pierwszym w Polsce, innowacyjnym i zorganizowanym działaniem na rzecz promocji alternatywnej mody. Głównym jego celem jest aktywizacja i uwrażliwienie społeczeństwa na problemy społeczne i środowiskowe związane z funkcjonowaniem branży odzieżowej w Polsce. Projekt zakłada działania zachęcające i inspirujące do bardziej przemyślanych decyzji zakupowych poprzez udostępnienie ciekawych treści oraz planowane konkursy.

Najważniejsze działanie projektu to portal internetowy o zasięgu ogólnopolskim skierowany do:
· osób zainteresowanych modą, chętnych do poznawania nowych trendów i wykorzystywania kreatywnych rozwiązań, w celu podkreślenia swojego stylu i osobowości,
· oraz osób dbających o środowisko naturalne i wybierających rozwiązania etyczne.
Swiss Contribution Ecorys Euroregion

Projekt "Aktywni obywatele na rzecz odpowiedzialnej mody" współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.