13.02.2014Autor:

Jak wypromować młodą, niezależną markę?

mustacheMasz swoją markę modową, ale nie możesz się przebić z promocją? Zajrzyj na mustache.pl, który powstał z myślą o tym, by promować młodych i niezależnych. Wyróżnikiem marki jest to, że większość inicjatyw prowadzonych jest off-line.

Showroom, Pakamera, DaWanda to serwisy, gdzie młodzi projektanci mogą wypromować swoje marki i zwiększyć sprzedaż. Jak jednak dokonać zakupu bez obejrzenia towaru? Na tą potrzebę odpowiadają Patrick Deba i Konrad Ozdowy – twórcy marki mustache.pl.

Kluczową inicjatywą mustache.pl są Mustache Yard Sale – targi mody niezależnej, które dedykowane są młodym wykonawcom. Zarówno charakter, atmosfera, jak i koszty udziału w wydarzeniu, dostosowane są do niezależnych, początkujących twórców. Sukces targów potwierdza liczba odwiedzających ostatnią edycję Yard Sale – 40 000 osób.

Jeśli więc myślisz o założeniu swojej niezależnej i odpowiedzialnej marki – mustache.pl jest miejscem, który wesprze ją w rozwoju. Czytaj więcej w drukowanym wydaniu magazynu „Pierwszy milion”.

Źródło: Wąsata moda podbija Internet, Marcin Sierant, Pierwszy milion, nr 1(8) styczeń-luty 2014.

[sharethis]

Komentarze

  1. agmichol pisze:

    ooo, nie… jeśli to są koszty dostosowane do początkujących twórców, to ja dziękuję za taką pomoc… zdecydowanie wolę łódzkie targi 🙂

Komentowanie zamknięte.

Opis projektu Altmoda

Idea

Projekt „Aktywni obywatele na rzecz odpowiedzialnej mody” jest pierwszym w Polsce, innowacyjnym i zorganizowanym działaniem na rzecz promocji alternatywnej mody. Głównym jego celem jest aktywizacja i uwrażliwienie społeczeństwa na problemy społeczne i środowiskowe związane z funkcjonowaniem branży odzieżowej w Polsce. Projekt zakłada działania zachęcające i inspirujące do bardziej przemyślanych decyzji zakupowych poprzez udostępnienie ciekawych treści oraz planowane konkursy.

Najważniejsze działanie projektu to portal internetowy o zasięgu ogólnopolskim skierowany do:
· osób zainteresowanych modą, chętnych do poznawania nowych trendów i wykorzystywania kreatywnych rozwiązań, w celu podkreślenia swojego stylu i osobowości,
· oraz osób dbających o środowisko naturalne i wybierających rozwiązania etyczne.
Swiss Contribution Ecorys Euroregion

Projekt "Aktywni obywatele na rzecz odpowiedzialnej mody" współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.