Jak wypromować młodą, niezależną markę?
Masz swoją markę modową, ale nie możesz się przebić z promocją? Zajrzyj na mustache.pl, który powstał z myślą o tym, by promować młodych i niezależnych. Wyróżnikiem marki jest to, że większość inicjatyw prowadzonych jest off-line.
Showroom, Pakamera, DaWanda to serwisy, gdzie młodzi projektanci mogą wypromować swoje marki i zwiększyć sprzedaż. Jak jednak dokonać zakupu bez obejrzenia towaru? Na tą potrzebę odpowiadają Patrick Deba i Konrad Ozdowy – twórcy marki mustache.pl.
Kluczową inicjatywą mustache.pl są Mustache Yard Sale – targi mody niezależnej, które dedykowane są młodym wykonawcom. Zarówno charakter, atmosfera, jak i koszty udziału w wydarzeniu, dostosowane są do niezależnych, początkujących twórców. Sukces targów potwierdza liczba odwiedzających ostatnią edycję Yard Sale – 40 000 osób.
Jeśli więc myślisz o założeniu swojej niezależnej i odpowiedzialnej marki – mustache.pl jest miejscem, który wesprze ją w rozwoju. Czytaj więcej w drukowanym wydaniu magazynu „Pierwszy milion”.
Źródło: Wąsata moda podbija Internet, Marcin Sierant, Pierwszy milion, nr 1(8) styczeń-luty 2014.
ooo, nie… jeśli to są koszty dostosowane do początkujących twórców, to ja dziękuję za taką pomoc… zdecydowanie wolę łódzkie targi 🙂