05.02.2014Autor:

Łódzka Żulerka, czyli o granicach etyki w kampaniach reklamowych

zulerka-zdjecie

fot. Michał Szubert

Po publikacji zdjęć z kampanii rozwinęła się dyskusja w Internecie wokół etyki w kampaniach reklamowych.  Oto niektóre z wpisów:

Powiem tyle – wciąż wierzę, że „branżunia” Was sprowadzi do parkietu prędzej czy później. Bez pozdrowień.

 

Najgorsi w życiu to Ci najgłośniejsi. Gadają o etyce, a zapomnieli gdzie ich etyka się w kieszeni schowała i jak to codziennie pomagają takim ludziom. Kocham ten kraj, choćby dupe miodem smarowali to będą mówili, że za słodko. Pomysł jest świetny i bardzo miły przypuszczam, dla samych bohaterów, bo mają odskocznię od tego co robili.

 

Co trzeba mieć we łbie i co trzeba wciągać, aby wymyślić cos takiego… Czekamy na następną tego typu zj….ą firmą, sprzedającą kominki pod nazwą Auschwitz Cel promocji osiągnięty…
Tfuuuu tfuuuuu

 

zulerka-zdjecie-2

fot. Michał Szubert

 

Moim zdaniem to jest całkiem dobry pomysł. Nie dość, że zwraca uwagę na biedę, to jeszcze ci ludzie mają z tego profit. Jeżeli się na to zgadzają, to wszystko jest w porządku, można pod to podciągnąć jeszcze parę innych inicjatyw, i naprawdę zrobić coś niezwykłego w tym odrzucanym przez społeczeństwo środowisku. Kampania reklamowa jak kampania reklamowa, ale uważam że to jest zdecydowanie mniej komercyjne, niż biuściaste kobiety w reklamach samochodów. Żulerko, trzymam kciuki

 

A Ty, co myślisz na temat kampanii? Zostaw komentarz!

Tagi:
[sharethis]

Opis projektu Altmoda

Idea

Projekt „Aktywni obywatele na rzecz odpowiedzialnej mody” jest pierwszym w Polsce, innowacyjnym i zorganizowanym działaniem na rzecz promocji alternatywnej mody. Głównym jego celem jest aktywizacja i uwrażliwienie społeczeństwa na problemy społeczne i środowiskowe związane z funkcjonowaniem branży odzieżowej w Polsce. Projekt zakłada działania zachęcające i inspirujące do bardziej przemyślanych decyzji zakupowych poprzez udostępnienie ciekawych treści oraz planowane konkursy.

Najważniejsze działanie projektu to portal internetowy o zasięgu ogólnopolskim skierowany do:
· osób zainteresowanych modą, chętnych do poznawania nowych trendów i wykorzystywania kreatywnych rozwiązań, w celu podkreślenia swojego stylu i osobowości,
· oraz osób dbających o środowisko naturalne i wybierających rozwiązania etyczne.
Swiss Contribution Ecorys Euroregion

Projekt "Aktywni obywatele na rzecz odpowiedzialnej mody" współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.