Pasja, ludzie, jakość – jak ze zwykłego zrobić niezwykłą markę modową?
Michał Górecki miał leasing, kredyt, dwójkę dzieci i stabilną pracę w agencji reklamowej, gdy zdecydował się przejść w stu procentach „na swoje”. Koszulkowo.com prowadzili już od roku, a w artykule dla magazynu „Pierwszy milion”, Michał Górecki opowiada jakie są według niego czynniki sukcesu.
- PASJA – „kiedy pasja krzyżuje się z biznesem, prawie zawsze wychodzi z tego cos dobrego”
- LUDZIE – „People first, then results” – przytacza Michał Górecki.
- JAKOŚĆ – „w erze mediów społecznościowych na ściemę jest coraz mniej miejsca”
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, jak odpowiedzialnie prowadzony jest biznes w koszulkowo.pl, sięgnijcie do drukowanego wydania magazynu „Pierwszy milion”.
Źródło: Mój zwykły biznes, Michał Górecki, Pierwszy milion, nr 1(8) styczeń-luty 2014.
Image courtesy of artur84/ FreeDigitalPhotos.net