11.02.2014Autor:

Pasja, ludzie, jakość – jak ze zwykłego zrobić niezwykłą markę modową?

koszulkowoMichał Górecki miał leasing, kredyt, dwójkę dzieci i stabilną pracę w agencji reklamowej, gdy zdecydował się przejść w stu procentach „na swoje”. Koszulkowo.com prowadzili już od roku, a w artykule dla magazynu „Pierwszy milion”, Michał Górecki opowiada jakie są według niego czynniki sukcesu.

  • PASJA – „kiedy pasja krzyżuje się z biznesem, prawie zawsze wychodzi z tego cos dobrego”
  • LUDZIE – „People first, then results” – przytacza Michał Górecki.
  • JAKOŚĆ – „w erze mediów społecznościowych na ściemę jest coraz mniej miejsca”

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, jak odpowiedzialnie prowadzony jest biznes w koszulkowo.pl, sięgnijcie do drukowanego wydania magazynu „Pierwszy milion”.

Źródło: Mój zwykły biznes, Michał Górecki, Pierwszy milion, nr 1(8) styczeń-luty 2014.
Image courtesy of artur84/ FreeDigitalPhotos.net

[sharethis]

Opis projektu Altmoda

Idea

Projekt „Aktywni obywatele na rzecz odpowiedzialnej mody” jest pierwszym w Polsce, innowacyjnym i zorganizowanym działaniem na rzecz promocji alternatywnej mody. Głównym jego celem jest aktywizacja i uwrażliwienie społeczeństwa na problemy społeczne i środowiskowe związane z funkcjonowaniem branży odzieżowej w Polsce. Projekt zakłada działania zachęcające i inspirujące do bardziej przemyślanych decyzji zakupowych poprzez udostępnienie ciekawych treści oraz planowane konkursy.

Najważniejsze działanie projektu to portal internetowy o zasięgu ogólnopolskim skierowany do:
· osób zainteresowanych modą, chętnych do poznawania nowych trendów i wykorzystywania kreatywnych rozwiązań, w celu podkreślenia swojego stylu i osobowości,
· oraz osób dbających o środowisko naturalne i wybierających rozwiązania etyczne.
Swiss Contribution Ecorys Euroregion

Projekt "Aktywni obywatele na rzecz odpowiedzialnej mody" współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.